Možná jste zaznamenali, že logo LIDL se stalo v uplynulém měsíci jednou z nejvyhledávanějších značek, a to i ve světě. Stalo se to prý tím, že společnost LIDL si nechala vyrobit limitovanou edici triček a obuvi s logem LIDL. Tyto produkty byly prý ihned vyprodány a dokonce se v současnosti i draží na eBay za několikanásobné ceny...
Jestli se takový obchodní boom stal tím, že jednou z přirozeností člověka je odlišit se, anebo tím, že člověk chce vlastnit něco, co druhý již nemůže sehnat, protože se to prostě již nevyrábí? Nebo to prostě byla jen náhoda, která se třeba již nebude opakovat?
Kdo ví?
...ale my víme, že společnost LIDL disponuje více jak 100 privátními značkami!
A že díky tomu zaujímá mezi ostatními společnostmi tohoto typu přední místo.
Nám to nedalo a prolistovali jsme za Vás aktuální leták LIDL shop.cz a jen v něm jsme na 10 stranách napočítali několik privátních zanček, které LIDL vlastní:
Playtive Junior – logo pro hračky a dětské hry
Crivit – značka pro sportovní potřeby a oblečení; a to včetně luxusních produktů pod logem Crivit Pro
PARKSIDE – toto logo označuje vybavení do dílen, včetně nářadí a příslušenství
SANITAS – značí produkty pro péči o zdraví a zdravý životní styl
LIVARNO (LIVING) – je logo pro nábytek a doplňky v domácnosti
ERNESTO – logo označuje veškeré kuchyňské potřeby
SILVERCREST – této značce jsme se speciálně věnovali zde
Pokud jakákoliv obchodní společnost disponuje produkty pod vlastními značkami, znamená to, mimo jiné, že společnost může značně u výrobku ovlivnit kvalitu versus cenu; a nemusí to být jen na úkor obojího. To ostatně člověk posoudí až z vlastní zkušenosti...
Ale pokud společnost získává pravidelná pozitivní zákaznická ocenění, tak to asi již náhoda nebude!
A to se nyní se značkou LIDL děje!
Je prostě vyhledávaná!