Tescoma leták

TESCOMA – česká značka s nápady

Tescoma leták – vychází většinou 1x za měsíc a je součástí našich stránek mujletak.cz.

Akční nabídka kvalitních kuchyňských produktů, od tradičních Tescoma hrnců po elektrické domácí spotřebiče včetně kuchyňských doplňků, platí vždy do vyprodání skladových zásob.

Tescoma katalog - je obsáhlý magazín, který Vás provede nejen mezi novinkami výrobků pro Vaši kuchyň, ale najdete v něm i mnoho tipů na výrobky, které Vám usnadní přípravu pokrmů. V katalogu nechybí ani tipy na různé vychytávky při péči o naše nejmenší. Nebo se můžete prolistovat dokonce až na stránky s jedinečnými desingovými výrobky. Někdy stačí malá kvalitní drobnost a velká změna je na světě. "I tak se dá tvořit útulný domov", dočteme se na straně 130 v Tescoma katalogu podzim/zima.

O společnosti TESCOMA

Vznikla v roce 1992 ve zlínské garáži, dnes celosvětově známý výrobce originálních kuchyňských potřeb.

Na co Tescoma sází a co jí přináší úspěch?

  • na výrobky z prvotřídních materiálů
  • na záruku, která je opravdu nadstandartní - od 3 do 10 let
  • na dokonalý zákaznický servis včetně rad a tipů k použití
  • na inovaci

Sortiment TESCOMA – kvalita vždy "až na prvním místě"

Většina výrobků firmy je určena pro přímý styk s potravinami, a proto musí všechny materiály, ze kterých jsou vyrobeny (plast, dřevo, porcelán, keramika, sklo a nerezová ocel) splňovat všechny předpisy a normy platné pro EU. Navíc Tescoma od roku 2005 testuje svoje produkty ve vlastní zkušební laboratoři.

TESCOMA- CERTIFIKÁT VÝJIMEČNOSTI

Pokud si v katalogu Tescoma všimnete zboží s logem TÜV Safety tested, jedná se o "certifikovaný výrobek" - což je tzv. systémové opatření pro audity vlastních vyvíjených výrobků společnosti Tescoma.

Tento projekt běží již od roku 2007 a společnost TÜV SÜD Czech.s.r.o. ho společnosti Tescoma propůjčila.

Všechny výrobky honosící se značkou Tescoma musí splňovat vysokou kvalitu včetně estetických i technologických kritérií a zaručovat dokonalou funkčnost po dobu své životnosti. Toto vše garantuje firemní DESIGN centrum – profesionální tým designérů, který společnost Tescoma podporuje od samého počátku vzniku své firmy. Díky tomu mnoho výrobků získalo řadu jedinečných prestižních designových ocenění.

A také díky tomu, že od samého počátku vzniku Tescomy v roce 1992 až po dnešek, všechny nové výrobky vznikaly i nadále vznikají z nadšení a radosti, může se Tescoma v současnosti honosit již téměř 4000 vlastními vyprodukovanými výrobky, určenými jak pro běžnou domácí kuchyň, tak i pro gastronomii profesionální.

Není proto divu, že výrobky pod značkou Tescoma dnes najdeme po celém světě.

Zboží pod logem Tescoma se prodává ve 130 zemích.

A to nejen Tescoma hrnce!