Kaufland Polsko leták

KAUFLAND Polsko

Proč je tak u zákazníků oblíbený?

Týmová práce + dodržování pravidel = dynamika, efektivita, fair play.

Pečlivě vybraní dodavatelé, pečlivě vybrané suroviny a výrobní metody, pravidelný audit dodavatelů.

Týdenní akční nabídky. Letáky Kaufland Polsko nabízejí velké množství rozmanitých produktů, od potravin přes drogerii až po dětské produkty, oblečení a nářadí.

Sezónní Katalog DOBRZE ŽIĆ DOBRZE. Vychází 4x do roka. Speciální nabídka tohoto polského letáku Kaufland vás nejen inspiruje, ale na jeho stránkách získáte i mnoho užitečných rad.

Nákupní karta Kaufland Polsko, Dárkový poukaz Kaufland Polsko – na tomto odkazu zjistíte podrobnosti: https://www.kaufland.pl/dla-klienta/nasze-uslugi/bony.html

V každém novém letáku Kaufland Polsko objevíte i privátní Kaufland značky:

K-CLASSIC - "Více za méně!" (osvědčené produkty za trvale nižší ceny)

K-BIO – "Bio pro každého a pro každý den"

K. bevola - "Mám ráda sama sebe. Starám se o sebe." (pečující kosmetická řada vysoké kvality)

K-Stad Takie Dobre! (Tak dobré – produktová značka tradičních jídel). Vraťte se do chutí a vůní dětství!

K-take it veggie (veganské a vegetariánské produkty)

K-to go! (hotová jídla s sebou)

K-Free (bezlepkové produkty)

K-Meat Stand (čerstvé masné výrobky)

K-Favourites – něco speciálního a vyjímečného za "kauflandovské ceny"!

V letáku Kaufland Polsko můžete narazit i na další oblíbené produkty těchto značek:

Tonwald (pánská móda), Kuniboo (oblečení pro miminka a batolata z přírodních vláken a s certifikací GOTS), Kidland (hračky pro děti), Hip & Hopps (oděvy pro školáky), Oyanda (móda a doplňky pro ženy), Newcential (sportovní oblečení a doplňky), Passenger (kufry a doplňky), Spice & Soul (kuchyňské doplňky), Liv&Bo (interiérové design výrobky), SWITCH ON (domácí elektrospotřebiče), Talentus (kancelářské výrobky), My project (vše pro kutily), Countryside (zahradní nábytek + nářadí)

Na co se můžete u výrobků, které objevíte polském letáku Kaufland, spolehnout?

TRANSPARENTNOST.

Maso a rybí produkty obsahují kód, přes který se zákazník okamžitě nasměruje do oblasti, odkud zmíněný výrobek pochází, a jak je čerstvý.

Krátké dodací trasy.

Udržitelnost, další hodnota, která je společností Kaufland ceněna. Znamená to, že dodavatelé jsou vybíráni i dle místa působení, aby trasy na převoz zboží do nejbližší prodejny Kaufland byly co nejkratší. Tak se může stát, že jedna značka má dodavatelů více, aby bylo téměř 1.500 Kaufland hypermarketů po Evropě zásobeno co nejefektivněji. Výrobky od určité značky se mohou i lehce lišit, neboť záleží v jakém regionu byly vyprodukovány, přestože je receptura jednotná.

Proto akční polské letáky Kaufland mnohdy nabízejí ještě speciální regionální nabídku.

Historie:

V současnosti patří obchodní skupina Schwarz k největší maloobchodní společnosti v Evropě, která je zároveň v tuzemsku i největším zaměstnavatelem. Pracovní příležitost poskytuje téměř pro 11.000 zaměstnanců.

Počátky vzniku tohoto známého obchodního řetězce spadají až do 30.let minulého století. Tehdy, jako součást již fungující firmy Lidl&Co, kam Josef Schwarz (zakladatel současného obchodního modelu Kaufland) vstoupil jako společník. Firma poté již nesla název Lidl&Schwarz.

V roce 1968 je v německém městě Backnang otevřen první maloobchod s názvem Handelshof.

První hypermarket pod názvem Kaufland se datuje k roku 1984 a byl opět otevřen v Německu, oblast Bádensko–Württembersko město Neckarsulm. O šest let později, rok 1990, má značka Kaufland v Německu již 51 prodejen a po sjednocení západního a východního Německa nastává obchodní expanze i do zemí střední a jihovýchodní Evropy.

V současnosti působí společnost Lidl&Schwarz v 8 evropských zemích: Německo, Česká republika, Polsko, Slovensko, Rumunsko, Moldavsko, Chorvatsko, Bulharsko.

Do Polska vstoupil obchodní řetězec Kaufland v roce 2001 a v minulém roce 2021 zaznamenal akvizicí ohromný nárůst, neboť převzal v Polsku prodejny, které původně patřily společnosti Tesco.

Dnes v Německu najdete 750 Kaufland hypermarketů a v Polsku 238.